חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות של אוהל לאירוע

היום כבר אפשר לומר כמעט בוודאות שאוהל באירוע הוא חלק בלתי נפרד מאירוע חוץ. כמובן שצריך להקדים ולומר שאירועים רבים מתקיימים היום בחוץ תחת כיפת השמיים, השכרת אוהלים לאירועים רלוונטית גם בחורף ולכן נדרש אוהל כדי להכיל את המשתתפים והאורחים וכמובן את כל הציוד. השכרת אוהלים לאירועיםמיסטר מור היא אחד התחומים בהם מתמחה –

הצללות ואוהלים לאירועים חברת Mr. Mor, לאור ההבנה שאירוע הדורש אוהל או כל פתרון הצללה אחר מחייב אותנו לספק את הציוד ואף מעבר לכך.

פתרונות הצללה ואוהלים לכל דורש

אירועים מתקיימים לאורך כל השנה ותמיד צריך להתאים את הציוד המושכר לזמן ולמיקום של ההפקה. Mr. Mor פועלת בתחום של השכרת ציוד לאירועים מזה מספר שנים ושמה לעצמה כמטרה להכין את התשתית של כל אירוע עליו היא אמונה בצורה הטובה, היפה והמקצועית ביותר. במידה ודרוש פתרון הצללה בקיץ או אוהל עמיד בפני קור, רוחות וגשם בחורף – תמיד תימצא התאמה בין הדרישות והצרכים ובין הציוד. חשוב לומר גם כי כל פתרונות אוהלים והצללות נבנים בקונסטרוקציה הנדסית עמידה ועל פי כל התקנים הנדרשים – ריהוט לאירועים זה מיסטר מור.

הצללות ואוהלים לאירועים

פתרונות הצללה ואוהלים לכל דורש – היום כבר אפשר לומר כמעט בוודאות שאוהל הוא חלק בלתי נפרד מאירוע חוץ. כמובן שצריך להקדים ולומר שאירועים רבים מתקיימים היום בחוץ תחת כיפת השמיים.

כגודל האירוע כך גודל האוהל

השכרת אוהלים באופן מקצועי מחייבת את החברה לספק את האוהל המתאים בגודל המוזמן. אירועים שונים בסדרי גודל משתנים מחייבים היערכות מוקדמת מתאימה ולכן נדרש אוהל לכל מטרה. במידה ויתקיים אירוע ל-100 אנשים בחוף הים או ל-400 איש במדבר, לא משנה העובדה את היכולת של החברה להיות שם עם הציוד ובעיקר עם האוהל. אפשר בהחלט להבין את החשיבות של אוהל בו ניתן יהיה לקיים התכנסות מכל סיבה שהיא בחורף או את הצורך בצל דווקא ביום חם.

השכרת אוהלים מהסיבות הנכונות

לשכור אוהל זו הוצאה כספית שצריך להכניס לתחשיב ההפקה של האירוע ונראה כי תמיד יש צורך. בחברת Mr. Mor אנו מבקשים להיות שותפים ולהביא מניסיוננו הרב בנושא כמו השכרת אוהלים והמצאת פתרונות הצללה. הקשר שלנו עם כל לקוח בא לידי ביטוי ברף העבודה הגבוה ובשירות הלקוחות האדיב. האהבה שלנו לתחום והניסיון הרב מנסחים בכל פעם מחדש את הדרך שבה הלקוחות חווים את האירוע המושלם.

פרקטיקה ואסתטיקה – זו פואטיקה

שני דגשים חשובים לסיכום. האחד הוא שאוהל חייב להיות יפה ואסתטי. כיום כבר לא מומלץ להשתמש באוהלים מבד שאינו מקרין את האופי (אוהל עם דלתות וחלונות שקופים, לדוגמא). הדגש השני הוא השימוש, הפרקטיקה. אוהל טוב חייב להיות יעיל. השכרת אוהלים לאירועים מחייבת שילוב מנצח.

מידע נוסף: השכרת ציוד לאירועים במרכז תל אביב | השכרת אוהלים לאירועים |

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights