חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת ציוד לאירועים חברתיים

אחד הדברים המעסיקים מנהלות רווחה או את אגפי הרווחה בחברות גדולות זה הפקת אירוע חברה מספר פעמים בשנה, רוב האירועים נקבעים מראש וידועים כך שניתן להתכונן אליהם זמן רב מראש ולהיערך בהתאם לנדרש. לכל מנהלת רווחה שיטה משלה להתכונן לאירוע, לחלקן יש תקציב לשכור את שירותיה של חברה להפקת אירועים וחלקן צריכות לארגן את הספקים ואת כל האירוע בכוחות עצמן. תלוי בסדר גודל החברה ושיטת העבודה המקובלת אצלם.

השכרת ציוד להפקת ערב חברה באזור המרכז

אנו מספקים שרותים גם לחברות הפקה וגם ישירות לאגפי הרווחה בחברות היי טק או חברות ציבוריות או תאגידים, הכל תלוי בשיטת העבודה של מנהלת אגף הרווחה. בעבר נתקלתי מספר פעמים שמנהלות רווחה שהזמינו אותנו באופן ישיר להביא את הציוד לאירוע במרכז אבל הן בעצם רצו לבחון חברה שעוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים ואת העבודה על מנת לאשר אותנו בפני החברה שתפיק את האירוע באופן ישיר. קרה גם שמנהלת רווחה התעקשה כי אנו נספק את הציוד לאירוע ולא חברה אחרת ולכן נדרשת פגישת הכנה עם הגורמים מצד שלישי והבנה וחלוקת העבודה בין הספקים. הכל למען הצלחת האירוע של הלקוח ולשביעות רצונו.ציוד לאירועים במרכז

רבים מהאירועים העסקיים שאנו מפיקים מורכבים לביצוע שכן מדובר בשילוב קהלים שונים, עובדי החברה, הנהלה בכירה, לקוחות, ספקים וכו’. לכל קהל יעד כזה יש רצון לקבל אירוע המותאם לו אך בפועל צריך להתחשב בכולם שכן באנו לרצות את האורחים ולגרום להם לזכור את האירוע כאחד המוצלחים ולא כאחד הנשכחים!

על מנת שאירוע עסקי במרכז יהפוך לאירוע מרכזי עבור הלקוחות יש לשים דגש על ניהול נכון ומדויק בתחום השכרת ציוד לאירועים, ממש כמו מנצח על תזמורת חשוב לדעת מתי בדיוק לתזמן את האוכל לשולחנות, את המופע לעלות ומתי מכוונים את הקהל לבר המשקאות ולרחבה. כל דבר שכזה מצריך חשיבה וביצוע מדויק על מנת להגיע לשלמות בתזמון כל הרכיבים. אנו תמיד נוהגים להשוות אירוע עסקי במרכז ליצירת סלט משובח עם מרכיבים רבים ומגוונים, הכי חשוב זה ליצור את השילוב הנכון אשר יתאים לכל האורחים וכמובן אירוע שלא ישכח בקרב הלקוחות והעובדים.

רוצים לשמוע יותר? נשמח לשוחח אישית ירון 052-4764358

קרא עוד: במות לאירועים | השכרת כלים לאירועים

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights